Wikia

iDream of Dance
Seizoen 1, Aflevering 3
Idreamof
Eerste keer op TV 16 September 2007
Schrijver(s) Dan Schneider
Director(s) Adam Weissman
Episode Guide
vorige
"iWant More Viewers"
volgende
"iLike Jake"

De castleden bedenken een idee voor een danswedstrijd. Kijkers sturen hun dansje in en deze heeft dan kans om in de show uitgezonden te worden. Er worden maar liefst 3000 inzendingen verstuurd. Om binnen een week elke dans te zien, moeten Carly, Sam en Freddie elke dag 500 dansjes zien. Als ze bij de 480 in slaap vallen, komen ze individueel in een droom terecht waar ze een dansje doen. Sam doet een dansje in het nablijflokaal op Schotse doedelzakmuziek, bespeeld door Francine Briggs. Freddie danst bij een droom tegen Zeke, een danser die een kus wil van Carly. Freddie verslaat Zeke en wint Carly uiteindelijk. Carly danst samen met Zeke in haar woonkamer. Ze wordt wakker op de grond en zoekt naar Sam en Freddie. Ze merkt dat alle meubels weg zijn. Als ze wat drinken gaat halen, komt er iemand uit de koelkast. Overal duiken mensen op, waaronder Zeke. Ze worden wakker van Spencer die zijn 'danshelm' heeft gevonden en wil zijn dansje doen. Als de drie weglopen omdat ze moe zijn, gaat Spencer op de bank liggen en valt in slaap. Hij heeft dezelfde droom als Carly. Hij heeft een jurk aan en doet hetzelfde dansje met Zeke, wat er totaal niet uitziet.

Around Wikia's network

Random Wiki