Wikia

iGot Detention
Seizoen 1, Aflevering 19
Eerste keer op TV 22 Maart 2008
Productiecode 121
Schrijver(s) Andrew Hill Newman
Director(s) Roger Christiansen
Episode Guide
vorige
"iPromote Techfoots"
volgende
"iStakeout"
De 50ste aflevering van iCarly staat voor de deur. Sam moet helaas op de dag van deze uitzending nablijven. Freddie bedenkt een plan om de show vanuit het nablijflokaal te doen. Daarvoor moeten ze alle drie iets doen waarvoor ze moeten nablijven. Het lukt Carly om na te blijven, maar Freddie niet. Hij klimt op de dag van de uitzending via het raam naar binnen. De leraar, Mr. Howard, die op de nablijvers let, zit altijd in de lerarenkamer, dus daarvoor hoeven ze niet bang te zijn. Als de uitzending begint, staat er iemand op de uitkijk en krijgt een ander iemand een hoed op met een camera erin, voor het geval dat de leraar terugkomt. De show begint en de leraar komt meerdere malen het lokaal binnen stormen. Op een gegeven moment blijft hij in het lokaal en dreigt hij met fysieke opdrachten, wat streng tegen de schoolregels is. Hij maakt de directeur van de school, Ted Franklin, belachelijk. Als Mr. Haword het lokaal uitloopt, gaat de show verder. Tijdens een schildpaddenrace komt hij binnen en ziet hij iedereen, inclusief Freddie. Hij wordt boos en eist dat iedereen 500 push-ups gaat doen. Dan komt Ted binnen en stuurt hij Mr. Haword naar zijn kantoor. Ted is een groot fan van de show een geeft iedereen vrij van nablijven, en beëindigt, samen met Carly en Sam, de show.

Around Wikia's network

Random Wiki