Wikia

iSpy a Mean Teacher
Seizoen 1, Aflevering 8
ISpy.jpg
Eerste keer op TV 3 November 2007
Productiecode 104
Schrijver(s) Steven Molaro
Director(s) Steve Hoefer
Episode Guide
vorige
"iScream On Halloween"
volgende
"iWill Date Freddie"
Het trio wil graag weten wat gemene leraren doen in hun vrije tijd. Carly en Freddie gaan Francine bespioneren. Als Francine de kamer uit is, wordt Freddie achterna gezeten door een bij en rent hij naar binnen. Carly rent hem achterna. Als Francine terugkomt, rennen de twee snel een andere kamer in. Deze kamer is een fankamer van Randy Jackson, waar Francine een groot fan van is. Sam probeert haar af te leiden door een neptelefoontje over haar zuivelproducten. Francine ontdekt haar en als Carly en Freddie proberen weg te lopen, stapt Fred op de doedelzak van Francine. Nu ze alle drie gepakt zijn, dreigt Francine met de politie en schorsingen op school. In plaats daarvan bied ze ook de kans aan om haar te laten optreden in de show, met een doedelzak-nummer. Het trio kiest, tegen ieders zin in, voor het laatste. Als tijdens de show meer dan de helft van de vaste kijkers de show uitzet, bedenkt Carly een idee om Francine voor gek te zetten. Freddie heeft een green screen gekocht. Hij laat het zakken en zet allemaal grappige achtergronden aan, tijdens het optreden van Francine. De volgende dag op school wordt Francine begroet als een koningin door alle leerlingen.

Around Wikia's network

Random Wiki