Wikia

iToe Fat Cakes
Seizoen 5, Aflevering 12
Itoe.jpg
Schrijver(s) Dan Schneideren Matt Fleckenstein
Director(s) Russ Reinsel
Episode Guide
vorige
"iMeet The First Lady"
volgende
"iGot Jungle Worms"
iToe Fat Cakes is de 11e aflevering van Seizoen 5 en de 94e in totaal.

PlotEdit

Omdat Sam al 10 dagen niet in problemen is gekomen, geven Carly, Freddie, Gibby en Spencer haar een gouden ticket om een bezoek te brengen aan de Fat Cake World Headquarters in Canada. Sam vindt de reis leuk, maar krijgt problemen als ze Canadese Fat Cakes (die verboden zijn in de Verenigde Staten) weer mee terug over de grens probeert te smokkelen. Spencer helpt haar en ze raken van het probleem af, zodat ze toch de grens over kunnen. Maar eenmaal bij de grens kan Sam geen enkele ID-kaart of iets anders geven, waardoor ze alsnog de grens niet over mag. Gibby krijgt het idee om Sam mee te smokkelen in een koffer, maar een fan wil een handtekening van Gibby. Ondertussen wordt de koffer met Sam erin omgewisselt met die van een gewone toerist, waardoor Sam met het vliegtuig naar Maleisie gaat.

SubplotEdit

Carly gaat niet mee naar Canada omdat ze een date heeft met Lance. Voordat de date begint gaat ze nog even in bad, en ze ziet op T.V. een programma waarin iemand in bad vast zit met zijn teen in de kraan. Carly lacht erom en probeert het vervolgens zelf ook, maar tot haar grote verbazing blijft haar eigen teen ook vastzitten. Ze probeert in eerste instantie Wendy te bellen, maar haar PearPhone valt in het bad. Dan probeert ze de aandacht van Mrs. Benson te trekken, wat lukt, maar ook die krijgt haar teen niet uit de kraan. Dan komt Lance binnen.

Aan het einde eet Carly (in bad) samen met Lance Chinees eten, terwijl een loodgieter de kraan doorzaagt.

Around Wikia's network

Random Wiki